Hardware Canucks

Hardware Canucks (http://www.hardwarecanucks.com/forum/)
-   Price Check (http://www.hardwarecanucks.com/forum/price-check/)
-   -   gtx570 (http://www.hardwarecanucks.com/forum/price-check/50556-gtx570.html)

zsamz_ January 16, 2012 11:57 PM

gtx570
 
is 275$ a fair price for a 570 superclock?

just got a 580:clap:

monkey_mo January 17, 2012 12:19 AM

is it the same gtx 570 that you got for $115 :whistle: Maybe pass a HWC savings onto some lucky person then (im not implying myself, im picking up one of those gtx 460 1gb EE for $85 tomorrow, more cost effective for me)

Quote:

btw my 115$ gtx570 is workin flawless

zsamz_ January 17, 2012 12:57 AM

Quote:

Originally Posted by monkey_mo (Post 591293)
is it the same gtx 570 that you got for $115 :whistle: Maybe pass a HWC savings onto some lucky person then (im not implying myself, im picking up one of those gtx 460 1gb EE for $85 tomorrow, more cost effective for me)


yup but i took the risk
flashed the newer bios n its been flawless
i already offered it to a lucky local for alot cheaper:whistle:

got a brand new 580 for 280:bleh: i wouldnt sell it for less than 375 lol

cost effective for me would be to go back to 2 gtx285 ftw in sli

Bond007 January 17, 2012 05:20 AM

Sorry to semi thread jack, but where are you guys getting cards that cheap to start with?

supaflyx3 January 17, 2012 05:22 AM

here most likely

MARSTG January 17, 2012 07:27 AM

I don't think so, so guys come in with the details pls!

zsamz_ January 17, 2012 11:50 AM

Quote:

Originally Posted by MARSTG (Post 591403)
I don't think so, so guys come in with the details pls!

wont say where lol

put her up on kijiji for now
got some bites

Your_friendly_gamer January 17, 2012 01:46 PM

Quote:

Originally Posted by zsamz_ (Post 591492)
wont say where lol

put her up on kijiji for now
got some bites

ha buy low sell high!

zsamz_ January 17, 2012 02:04 PM

Quote:

Originally Posted by Your_friendly_gamer (Post 591544)
ha buy low sell high!

i dont buy to sell
i buy to play
my time worth more than the profit:whistle:
its rare i dont lose money sellin my stuff lol

i got 7 pcs @ home always upgrading lol
if you had half my toys your wife would kill you:rofl:

i guess you wouldn't buy a new msi 580 for 280:haha:

i did offer it to a few here for cheap
but only to the few
not to the resellers:rofl:
card gonna be picked up tonight

Adzsask January 17, 2012 02:11 PM

Hmm, something fishy is going on here, not gonna touch any of these, that is like stolen and dumping price.


All times are GMT -7. The time now is 11:11 PM.