Go Back   Hardware Canucks > PC BUILDERS & TWEAKERS CORNER > Case Mods, Worklog & Gallery

    
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #81 (permalink)  
Old December 2, 2012, 12:44 PM
Father Fuzzy's Avatar
MVP
 
Join Date: Jan 2012
Location: B.C.
Posts: 476

My System Specs

Default

more options

Reply With Quote
  #82 (permalink)  
Old December 2, 2012, 01:02 PM
Pabz0r545's Avatar
Hall Of Fame
 
Join Date: Sep 2011
Location: Edmonton, AB
Posts: 1,308

My System Specs

Default

I'm liking this arrangement better so far. Is that shade 19 and black or just black? I cannot tell.
__________________
I'm a damn hoarder lol.
Reply With Quote
  #83 (permalink)  
Old December 2, 2012, 01:19 PM
Father Fuzzy's Avatar
MVP
 
Join Date: Jan 2012
Location: B.C.
Posts: 476

My System Specs

Default

Quote:
Originally Posted by Pabz0r545 View Post
I'm liking this arrangement better so far. Is that shade 19 and black or just black? I cannot tell.
bottom to top shade 19/yellow/black/orange

yeah tough to tell them apart sometimes unless you have massive light on it
maybe i shouldnt bother with shade 19 will get lost in the yellow/orange lighting
Reply With Quote
  #84 (permalink)  
Old December 2, 2012, 02:43 PM
Father Fuzzy's Avatar
MVP
 
Join Date: Jan 2012
Location: B.C.
Posts: 476

My System Specs

Default

another option



i think this one is in the lead

Reply With Quote
  #85 (permalink)  
Old December 2, 2012, 02:49 PM
Pabz0r545's Avatar
Hall Of Fame
 
Join Date: Sep 2011
Location: Edmonton, AB
Posts: 1,308

My System Specs

Default

Yes I like last option best :)
__________________
I'm a damn hoarder lol.
Reply With Quote
  #86 (permalink)  
Old December 2, 2012, 04:24 PM
Father Fuzzy's Avatar
MVP
 
Join Date: Jan 2012
Location: B.C.
Posts: 476

My System Specs

Default

Ok couple more options

with orange/black/yellow



with orange/shade19/yellow



I think one of the reasons everyone loves shade 19 is it matches the shrink perfectly

Reply With Quote
  #87 (permalink)  
Old December 2, 2012, 07:58 PM
Rookie
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 41
Default

Quote:
Originally Posted by Father Fuzzy View Post
Thanks for the encouragement EmeraldFlame
you know its never too late to start a new build lol
Also welcome to HWC
:
My problem is my last build is only about 2 years old, and I have no money to start a new build, I really wish I did.
Reply With Quote
  #88 (permalink)  
Old December 3, 2012, 06:51 AM
Pabz0r545's Avatar
Hall Of Fame
 
Join Date: Sep 2011
Location: Edmonton, AB
Posts: 1,308

My System Specs

Default

Hrmm I am really liking the color scheme with no black in it. I love the shade 19. Not only does it match the shrink perfectly but it is just so easy on the eyes. It can work with nearly any color too!
__________________
I'm a damn hoarder lol.
Reply With Quote
  #89 (permalink)  
Old December 3, 2012, 03:27 PM
Rookie
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 41
Default

Gotta say I aggree with Pabz0r545 on this one. That color scheme with no black in it looks really good. Just a suggestion too, you may wanna try changing colors every 2 wires instead of 4 and try O-19-Y-Y-19-O. It would look somewhat like a snakeskin pattern in that combo.
Reply With Quote
  #90 (permalink)  
Old December 5, 2012, 09:09 PM
Father Fuzzy's Avatar
MVP
 
Join Date: Jan 2012
Location: B.C.
Posts: 476

My System Specs

Default

More confusion



Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Father's Day Gift: New Computer! rhh7 New Builds 4 June 10, 2012 06:43 AM
Fuzzy text only on Mozilla Prolab Troubleshooting 3 July 27, 2011 08:04 PM
Happy Father's Day!! krazyups Off Topic 3 June 20, 2011 06:25 AM
HDMI gives fuzzy text john frodo Troubleshooting 13 January 25, 2011 09:47 AM
Computer won't go into windows?!-Fuzzy Lavitz Troubleshooting 15 November 12, 2009 08:29 PM